8:21 PM

Perempuan Islam

Salam,
Ahhaa ! Dah masuk dua post dah . Harap2 berkembang maju la blog ni
Untuk post kali ini , aku nak luahkan cket pasal awek2 atau perempuan yang beragama Islam ni .. Gambar di atas hanya hiasan , aku main amik je dekat google ..

Sebelum tu aku nak tanya , kalau korang nak kawin , korang pilih perempuan macam mana ? Bertudung atau nampak rambut ? sopan santun atau rockerz ?

Ok lah , aku ni sebenarnya agak tidak puas hati dengan awek2 atau perempuan zaman sekarang ni ... Aku tak tujukan pada sesiapa yer ! Pada para2 awek dan wanita yang membace , jangan marah dan harap diampun ya ! ^_^

Aku tak puas hati la tengok perempuan Islam zaman sekarang ni , banyak yang tak bertudung , pakai sexy2 dan tak tutup aurat malah ada yang sanggup jual diri sendiri . Bukan nak kata aku ni lelaki alim ulamak , aku pun buat dosa jugak , tapi hati aku ni agak sakit tengok perempuan macam ni . Entah kenapa , aku pun tak tau . Dunia nak kiamat agaknya .
Ada perempuan yang pakai tudung tapi lengan pendek . Ada yang pakai tudung tapi pakai pakaian ketat2 . Dorang tak tahu ke bende2 macam ni dosa ?

Aku nak citer sikit la pasal member kepada member aku ni perempuan . Dulu sekolah rendah dia sekolah agama , pastu naik je sekolah menengah tukar sekolah kebangsaan . Sekolah kebangsaan mana aku pun tak tahu . Dulu time sekolah rendah , perempuan ni elok je pakai tudung , tapi sejak dah tukar sekolah menengah aku pun tak tahu apa jadi dekat dia . Tetiba 1 hari , budak perempuan tu add facebook member aku ni . Lepas dah approve , usha la pulak gambar dia , tengok2 .. Haiya , lu ni dlu skolah cina atau sekolah agama ?? Dari pakai tudung , terus hilang tudung dia , pakai pakaian ketat2 . Aku pun tak faham la . Kalau la orang tanya budak perempuan tu 'Adik , dulu adik sekolah maner ?' ,, apa nak jawab ? Entahlah

Urm , sebenarnya banyak lagi idea aku nak taruk dalam post ni , tapi oleh kerana kesuntukkan masa , aku kena out dulu .

Yang baik datang daripada Allah S.W.T , yang buruk datang dari manusia

Sekian dahulu dari Akira

INGAT ! PEREMPUAN YANG BACA JANGAN TERASA !

0 comments: